Tejpade fingrar!

Tjenare! 
 
sitter i skolan orkade inte blogga igår då jag kom hem runt tio och hoppade direkt in i duschen.
Träningen gick riktigt bra igår och jag är super nöjd fick henne lugn och kontrolerbar (stavning) 
Idag blir det hem och plugga sen åka och handla och även planera en julaktivitet med US :) 
 
Som sagt vi hade boxersize på idrotten igår va skit kul, va helt skakig i händerna efter haha snacka om att överanstränga sig! (Y) 
Vilket fall som helst så fick jag extremt ont i lillfingret och ringfingret och kunde inte rida igår då tygeln går mellan ringfingret och långfingret så de blev lite knas :) haha 
Nu har ja iaf tejpat dem så jag håller dem stilla! (Y)
vi hörs senare !! :)
 
C H A O ! ! ! ! 
 

Kommentera gärna!

Släng iväg en kommentar:

Namnet ditt:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggen din:

Skriv här :) :

Trackback


RSS 2.0