Torsdag, seg dag!

Tjenare! 
 
sitter i skolan på vården, somnade typ direkt igår efter att jag bloggat! 
Ikväll blir de träning, vilket jag just nu inte pallar haha XD 
har nog en till lektion innan lunchen, jag och john sitter o kör något skumt spel på facebook o han vinner typ :O inte rätt inte!!
Vi hörs senare ska vara med på lektionen! :) 
 

Kommentera gärna!
Postat av: Sofie Emma Aurore

hejsan, tänkte fråga dig ifall du får göra ngt speciellt i din skola eftersom du går linjen vård och omsorg? :) jag gör nämligen också det och vi är ute på en brandstation en gång i veckan och har lektioner där som idrott matte och sen människanssäkerhet då vi är med brandmännen och får göra massa saker som att rökadyka varmt och kallt m.m :) får ni det?
kram

Svar: hej! kul att du frågar! :) vart går du någonstans? :)
Vi får typ inte göra något sånt förutom 4 veckors praktik per år på olika ställen. Vi har sån liten stad så att säga så de har inte så stora tillgångar men vi har ju praktiskt arbete och sånt på lektionerna. typ vård & medicin lektionerna.
Men jag går VÄSTMANLANDS bästa vård&omsorg college iaf :) haha
Kram
Alex Idling

2012-10-25 @ 10:12:10
URL: http://nattstad.se/sofieaurore

Släng iväg en kommentar:

Namnet ditt:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggen din:

Skriv här :) :

Trackback


RSS 2.0