äkta elr fejk är ju frågan..

tjena mitt bena, den kunglige här :') 
just nu sitter jag i sängen med datan och musiken på högsta volym, väntar på att frida ska skölja ur färgen ur håret och ande ska komma över efter han duschat ! :) sen börjar vi sakta rulla mot barkarby träffen med världens bästa sällskap ! idag har vi vart en tur till eskilstuna och köpt hårfärg, piercing, skor & käkat mjukglass som jag inte fick äta :( sen så va jag lite små tjurig när jag kom hem för man käkat, druckit dåligt & inte fick nå glass, så då va de bara försöka bli på bättre humör innan de blev en roadtrip till max i köping med andes limo :) 
 
Over and out bitches & hoes ! 
 
 
 

Kommentera gärna!

Släng iväg en kommentar:

Namnet ditt:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggen din:

Skriv här :) :

Trackback


RSS 2.0