fredagsmys ! :')

shululululululu bloggen, snygga viktor här ! ;')
just nu sitter jag och skär lite grönsaker till middagen, idag serveras taco gratäng med grönsaker, MUUUUMS ! ikväll blir de massa mys och bara ta de lugnt med min lilla tönt som jag är hos tills onsdag/torsdag nästa vecka och faktiskt komma bort från skit staden som är rätt skönt ! :) idag så börja de med att jag vaknade runt kvart i 10, 10 och då va de bara att packa klart de sista innan de va dags att röra sig till bussen för att sedan ta tåget till eskilstuna där jag blev hämtad av frida & kajsa. strax efter jag blivit hämtad blev de en del snack i bilen påväg till köping för att hämta min underbara, sen blev de en runda på marknaden innan de va dags att röra sig hemmåt till grisen som man saknat en del ! :') så nu har man vart lite wifey och handlat, städat/damsugit innan middagen :) så nu ska jag käka middag och sen ta grisen på en promenad och försöka få med min underbara om hon orkar de! :):) over and out bitches & hoes ! ;')
 
 
 

Kommentera gärna!

Släng iväg en kommentar:

Namnet ditt:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggen din:

Skriv här :) :

Trackback


RSS 2.0