händelsrik dag!

Tjäääännnaaa!! 
 
Dagen idag började med att åka till Sundbyholm och kolla på nationella tävlingar och så fick man se Malin Baryard också! :) 
Käkade as god pasta carbonara! 
Sedan kilade vi till Stora Ekeby för att kolla dressyr tävling då Kungsörs lag tävlade, han dock bara se en då vi inte orkade så mycket mera! Dressyr är så segt att kolla på ^^ haha
Sedan körde jag hem därifrån och gick en lagom lång sväng med Dino! 
Nu har jag städat mitt rum eller aa bara plockat undan, jag har vikit tonvis med tvätt åt mamma jag har tvättat en maskin och är nu inne på min andra! 
Nu ska vi snart käka och jag är skapligt slut! haha men vädret har vart underbart så man vill bara vara ute hela tiden :') hihi 
 
Bara två dagar kvar tills de vi väntat på i nästan ett år! 
Ska bli så jäkla grymt!
 

Imorrn blir det möte hos chefen för att skriva på anställnings papper för under sommaren. 
Fick som sagt 8 veckors jobb! :) 
hejdå min sommar, MEN hej alla pengar! :D 
 

Kommentera gärna!

Släng iväg en kommentar:

Namnet ditt:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggen din:

Skriv här :) :

Trackback


RSS 2.0