hemma efter en helg i sthlm!

Då är man hemma i sin egna säng efter en helg i stockholm med de bästa! 
Nu blir det att slå på en film oh mysa med min vovve som ja saknat så mycket! :) 
 
Tänkte skriva en kort text om vad vi gjort i sthlm, vi sov hos Choffa (Kajsa's boy) hans päron var stört sköna och verkligen jätte trevliga trivdes jätte bra hos dom! 
Vi har vart i stan och gått runt och kollat i affärer osv.. 
Vi har hunnit med att vara med Viktor, vi har även setat vid vattnet och bara njutit av utsikten. 
Vi har myst rejält mycket och även stressat i stockholms trafiken ^^ haha 
Jag hade verkligen ångest över att åka hem då ja stört trivs i sthlm! :(( 
 
Dagen idag började med att vi åkte hem, var i stallet lite, jag har även övningkört körde till köping och körde lite där, jag har vart med oh lämnat mell och sen vart med Jennelie ett tag, SUPER mysigt! :) 
 

Kommentera gärna!

Släng iväg en kommentar:

Namnet ditt:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggen din:

Skriv här :) :

Trackback


RSS 2.0