Never forget something that has made you happy once upon a time!

 
Någonting som gör att mig väldigt glad och mår så bra som jag gör är mina underbara vänner som alltid finns vid min sida, har dock även de vänner som är avundsjuka på att jag för en gång skull är lycklig! 
Men min familj betyder extremt mycket för mig också, min mamma finns alltid vid min sida och jag kan prata med henne om allt! 
Dock när hon mår dåligt så smittar det av sig väldigt mycket på mig men jag älskar henne ändå! 
Jag är glad att jag mött en väldigt underbar figur som lyser upp mina dagar vilket gör att jag mår som bäst när jag är med denna person. 
Även en av mina bästa vänner Frida som alltid ställer upp och vi finns alltid för varandra! 
En riktigt sann person som man kan lita på! :) 
 
 

Kommentera gärna!

Släng iväg en kommentar:

Namnet ditt:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggen din:

Skriv här :) :

Trackback


RSS 2.0