skämtar du med mig??!!!??

hahaha var bara tvungen att ladda upp detta helt sjukt om jag får säga det själv! 
vart är världen på väg egentligen och dessutom att detta har hänt förut också?! 
Jag hittade denna text på en annan blogg och jag vet inte om jag ens kan tro på det?! haha 
 
”Fick nyligen reda på att min mamma och hennes sambo ska ha barn.
Själv är jag gravid i vecka 26 och är nästan 100% säker på att det är min mammas sambo som är pappan till mitt barn med. Vi har haft sex i snart ett år, och det min mamma inte vet mår hon inte dåligt av.
Men nu när min mamma också är gravid så infinner sig en avundsjuka hos mig. Om han ska ta hand om min mammas barn så ska han ta mig fan ta hand om vårt med.
Var gravid för 4 år sedan, som slutade i missfalll i vecka 30. Då med min bästa väns man som även han gjorde både mig och min fd. bästa vän gravida samtidigt.
Det känns som att historien återupprepar sig igen, men denna gång så hoppas jag givetvis på att barnet klarar sig, för det är jag verkligen värd. Och om min mamma älskar mig som hon säger så kommer hon att låta mig ta över hennes sambo och få mitt familjeliv. Hon har redan haft sitt"
 

Kommentera gärna!

Släng iväg en kommentar:

Namnet ditt:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggen din:

Skriv här :) :

Trackback


RSS 2.0