Sunset!

Så himla glad idag även fast man typ inte sovit något inatt, måste vara de fina vädret och mina underbara vänner som får mig på så bra humör! 
Har iaf vart i stallet med Frida, har även käkat glass och hämtat upp Mell vid tåget och nyss setat ute på min altan och haft min lilla kattunge i koppel så hon fick komma ut medans min fina hund ligger och steker i solen och njuter av värmen! 
Klart man blir lycklig när alla runt om är lyckliga! 
Nu duschar Frida och jag gör lite Cappuccino till mig för omväxlingens skull, mell åkte till sin pålle och jag endast njuter av livet! 
Ska snart hämta barnen på dagis för att sedan åka till Eskilstuna och hämta upp Viktor och ge syskonen lite käk på donken.
Ikväll blir de bastu med tjejerna och viktor då och även chilla galet! 
Mer uppdatering kommer senare! 
 

Kommentera gärna!

Släng iväg en kommentar:

Namnet ditt:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggen din:

Skriv här :) :

Trackback


RSS 2.0