Vilken tur!

hallå! 
 
var in på akuten igår kväll med Frida,Ande,Ante och Viktor de ville så gärna följa med och som tur var det inget allvarligt utan jag hade bara bihåleinflammation! SKÖNT! En lättnad för alla oss! hihi
Idag ska jag hämta ut lite medicin var av en är de morfin i vilket betyder att jag inte får övningsköra eller nått som tur är ska jag inte ta det så länge! :)
Har en lektion kvar sen kilar jag hem till mina sötnosar som säkert ligger i sängen och myser just nu! 
Imorrn blir det skolan för EN lektion eftersom jag helst inte ska vara i skolan de första dagarna jag tar medicinen. Och det blir min nationella svenska lektion, nu ska jag ha engelska nationella muntligt med Nadja! 
Får se vad som händer ikväll men Viktor åker nog hem ikväll eller imorrn, men som tur är att jag ska till honom på Måndag efter skolan då det är Justin Bieber på Tisdag med brudarna! :) 
Vi hörs senare!
(test från min hals)
 

Kommentera gärna!

Släng iväg en kommentar:

Namnet ditt:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggen din:

Skriv här :) :

Trackback


RSS 2.0