Andligt,medium,spöken?!

Ikväll kommer ett medium hem till oss då det inte bara min familj som bor i vårat hus utan det finns andra krafter i vårat hus och nu är den värsta tiden inne då det har hänt alldeles för mycket i huset.
I helgen så krashades t.ex. mammas porslin. 
Min mammas kille hör röster som upprepar samma mening hela tiden, min lillasyster som är 3 år vaknar på nätterna och är livrädd! 
Det är tungt andat, alltså det känns tugnt att andas i huset och unden kan rätt som det är resa ragg och stå och morra mot t.ex ytterdörren,kylskåpet,trappen osv...
Så ikväll kommer en kille från Köping hem till oss så att vi förhoppningsvis kan få bort detta. 
Det är någon som behöver hjälp med tanke på att porslin och grejor börjat krossas. 
Nätterna är värst för min del, då jag är livrädd men fortfarande fachinerad över sånt. Men just när man är ensam och försvarslös och dessutom är det mörkt. 
Jag själv känner av och hör, hör ofta hur någon går upp och ner i trappan och dessutom på övervåningen då jag har mitt rum på nedervåningen. 
Har även sätt, men allt är som läskigast när man är ensam och oftast då jag känner av som mest! 
 

Kommentera gärna!

Släng iväg en kommentar:

Namnet ditt:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggen din:

Skriv här :) :

Trackback


RSS 2.0