Nu är det beställt!

hallÅ! 
 
sista dagen på sommarlovet och jag måste bara säga att jag är verkligen stolt över mig som jobbat näst intill hela sommaren och tjänat egna pengar! 
Igår var jag och älskling med Marianne till Baståsen och var hinderdomare i en terräng tävling, verkligen spännande och skoj! Dock blev det värsta ovädret de sista 20 minuterna och jag övningskörde både dit och hem blev även bjudna på donken av Marianne! :D
Idag har jag först vart ner till en affär och beställt en sak så det kommer troligen nästa vecka men vad det är tänker jag inte säga! :) hihi 
Sedan gick jag oh älskling hem och sedan upp till Pi och Casper och umgicks lite med dem, sen drog vi te byn en stund och nu sitter vi hemma och väntar på maten. 
Sen ska vi vara barnvakt åt noomi då blir det att gå ner till jobbet och hämta min cykel som är kvar där nere! :)
Vi hörs senare!
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera gärna!

Släng iväg en kommentar:

Namnet ditt:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggen din:

Skriv här :) :

Trackback


RSS 2.0