Låt denna vecka få fort!

hallå! 
 
sitter i skolan och ska straxt ut en sväng! 
dagen idag är skolan,studiebesök med skolan på sjukhuset och sedan till jobbet! :) 
ikväll jobbar jag från 16.30-21.00 :) 
får även sluta tidigare idag från skolan då vi slutar efter studiebesöket. 
har inte så mycket att skriva vi hörs senare! 
 

Kommentera gärna!
Postat av: Emmy M

Sv; ja jag kan fixa en design till dig, om du fortfarande vill? :)
Dock måste det isf vara en väldigt enkel design och inte en så avancerad. Därför att jag har väldigt mycket nu såhär sista veckan i skolan och eftersom det är snart jul! Men om du mejlar mig och beskriver ungefär hur du vill ha designen(tex. Färg, mönstrad bakgrund, snöflingor som faller ned över din blogg osv.) , headern (om du vill bara ha text eller om du vill ha med någon/några bilder, så skicka med dem i mejlet.) Om du mejlar mig inom en vecka kommer jag hinna göra designen nästa helg, annars kommer jag nog inte få tid att göra den förens efter jul! Ber om ursäkt för ett lång kommentar! :)

2013-12-13 @ 16:42:59
URL: http://emmyys.blogg.se

Släng iväg en kommentar:

Namnet ditt:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggen din:

Skriv här :) :

Trackback


RSS 2.0