Problem Problem!!

hallå! 
 
sitter i skolan och lyssnar på covern jag länkade i förra inlägget! 
idag är det sista dagen på denna vecka att va i skolan, för imorrn är jag ledig då det är risk 1an. 
ikväll blir det en lugn kväll, ska städa när jag väl kommer hem sen blir det bara att ta det lugnt som sagt! 
igår gick mitt abonemang ut och så skulle jag tanka på min phone, men det funkade inte. 
gick till affären där jag köpt den och de sa att jag skulle ringa kundtjänst och då gjorde jag det och så laddade han på min phone, men får inte igång internet som jag ska ha... bara problem! blir tokig!! 
sen började det att snöa också, jag som verkligen inte tycker om snö!! 
haha ingen bra dag för mig inte! :)
 
 
 

Kommentera gärna!

Släng iväg en kommentar:

Namnet ditt:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggen din:

Skriv här :) :

Trackback


RSS 2.0