Stormen utanför mitt fönster!

hallå! 
 
sorry för dålig uppdatering, varken haft tid eller ork till att blogga! 
helgen var bland de bästa helgerna i mitt liv, dock så har jag fortfarande sjukt ont i mina bihåler och är sjuk, har inte feber men kallsvettas som en gris verkligen! 
ryggen är paj efter alla Lucia uppträdanden och smärtan finns med mig varenda minut de senaste dagarna.
som sagt så är det storm här i köping eller jaa kungsör beror lite på hur man tolkar det! haha 
är livrädd och kan inte sova känns som att fönstrerna ska blåsa sönder eller taket ska lyfta sig, sen blir det inte bättre av att veta att träden står precis utanför mitt rum :/ 
dock väldigt förvånad att inte strömmen har gått ännu! 
ska lägga mig och kolla film och försöka sova vilket inte kommer gå! haha 
chiiinnngg! 
 

Kommentera gärna!

Släng iväg en kommentar:

Namnet ditt:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggen din:

Skriv här :) :

Trackback


RSS 2.0