Bra start på min födelsedag eller?

hej på er! 
 
som de flesta vet så fick jag mig en sväng med ambulans till akuten igår kväll.
jag hade hoppträning, Mira var inte som hon bruka utan hon studsa väldigt mycket jag vet inte om de bara var för dagen eller om hon har fått ont någonstans eller nått, vilket fall som helst så ramlade jag av och landade på huvet/nacken och gjorde illa mig på hela vänstersidan så som knät och armbågen.
Jag fick röntga nacken/huvet och de visade ingenting förutom en förändring i lillhjärnan som de inte visste vad det var för något så om jag skulle få en port domnad arm eller fot eller nått så måste jag åka in direkt! 
Röntgen av armen visade inte heller något men jag har sjukt ONT! 
Jag har iaf hjärnskakning och tar de väldigt lugnt idag! 
Ingen ridning på nån vecka för mig inte! 
 
Nu ska jag kolla på någon film och vila lite! vi hörs senare! 
 

Kommentera gärna!
Postat av: Anette

Det verkar som att det är poppis just nu och ramla av hästar :-( Och jag gillar det inte, ni ska sitta kvar ju.
Krya på dig!!!

2013-02-13 @ 17:46:08
URL: http://paradisetkaos.blogspot.com

Släng iväg en kommentar:

Namnet ditt:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggen din:

Skriv här :) :

Trackback


RSS 2.0