Lyckat ridpass igår!

Heey på er! 
 
Tänkte skriva lite om gårdagens ridpass som blev sjukt lyckat! :) 
Började med att rida fram dem väldigt noga med både kort trav och en lite mer framåt trav vi red på volten och ja ställde och hade oss! 
Hon var lite små sur igår men hon dampar absolut inte lika mycket som med vanligt bett i munnen! 
Känns så sjukt skönt att jag hittat något som passar både mig och henne i hoppningen eller ja över huvudtaget! :)
Vi hade en studsserie på ena volten med kanske 5 st hinder, som man skulle komma perfekt på och ja slarvade lite några gånger men sen gick hon som en klocka och jag är sjukt nöjd och de ska bli så jävla kul och tävla på henne, jag vet exakt hur jag vill att hon ska gå då, har min plan framför mig :)
 
känslan jag fick igår va bara för bra må jag säga hon kändes sjukt bra med mig och lyssnade och var sjukt känslig för mina hjälper! så de ska vara! :)
 
 
Mira och Erado! :) 

Kommentera gärna!

Släng iväg en kommentar:

Namnet ditt:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggen din:

Skriv här :) :

Trackback


RSS 2.0