Näthatet mot kvinnor!

Hallåå! :) 
 
sitter och kollar på den där debatten på uppdraggranskning om näthatet mot kvinnor. 
det är fruktansvärt va illa folk kan bli bemötta på internet igen att bara uttrycka sina känslor, kan va allt från privat personer till programledare osv..
Sen att folk som skriver sånna här kränkande saker inte egentligen menade ordagrant och inte kan stå för det när de väl gäller är ju så sjukt oacceptabelt, klart folk blir rädda för så grova hot osv när folk lägger ut andras addresser osv usch va hemskt! 
 
Nog skrivet om de, nu är jag iaf på bättringsvägen och inte haft feber sen igår em/kväll så skönt det! 
Endast halsen som är lite små jobbig just nu ingen direkt röst har jag heller men jag knarkar halstabletter! :)
Huvet är lite bråkigt de med, men orkar inte pula i mig massa ipren när man kan stå ut med det! 
vi hörs senare! :) 
 

Kommentera gärna!

Släng iväg en kommentar:

Namnet ditt:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggen din:

Skriv här :) :

Trackback


RSS 2.0