Idag börjar mitt nya liv!

Hej på er! 
 
från och med den här veckan så börjar jag mitt nya liv! 
mitt mål är att bli smal till sommaren. Alla tycker olika om smal men jag vet exakt hur ja vill se ut!
slut på onyttigheter och även minskning på pasta,ris,potatis och mera kött,fisk,ägg ist! :)
Motionera 6 dagar i veckan. Inte äta om jag bara är sugen utan äta om jag verkligen är hungrig! 
En fusk dag i veckan då det är okej med chips,godis,läsk osv men inga stora mängder! 
 
 

Kommentera gärna!
Postat av: Lina

ett tips! :)
jag håller oxå på och gå ner i vikt o ett tips är att göra typ ett häfte som du gjort själv. Du går ut på nätet kollar efter nytiga recept och så skriver du upp de där så är de lättare att följa! :)
då har du massa nyttiga recept på ett ställe och så är de bara att ta ett därifrån så du slipper fundera så länge!
och jag brukar ta och frysa in mat som jag själv lagat (nyttigt då såklart) så om du inte orkar laga mat ta där ifrån och värm på! :)
bara lite tips som kan hjälpa dig inget du måste göra!! ;)

2013-01-07 @ 13:53:02

Släng iväg en kommentar:

Namnet ditt:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggen din:

Skriv här :) :

Trackback


RSS 2.0