Irriterad!

Hey! 
 
är ganska irriterad just nu av två olika anledningar.
jag har sjukt ont i mitt knä men nej sjuksköterskerna och läkarna tycker de är helt ointressant och oviktigt så när man vill ha en tid dit så får man den om 3 veckor??!! WTF är det ända jag kan säga 0_o 
Ge mej en tid nu!! jag har ont nu!! och jag har haft de i ca 3 månader om inte mera, så fort jag nuddar något med knät så gör de ont! ja kan inte stå på knä jag kan inte böja mej ner jag kan inte hoppa av hästen osv.. något fel är det allt! 
 
Jobb idag, 08-16 gick fint fint! 
Stallet efter jobbet, red Erado i ridhuset va ganska rörigt och man kunde inte riktigt koncentrera sig så det blev inte så bra ridning av det hela! 
Imorrn får han vila och då är det Miras tur och bli riden på hackamore för Annette! :) 
Imorrn är det även sista dagen på praktiken och det känns ju inge bra alls, vill vara kvar! slippa skolan och jobba ist, det är så himla bra personal där också! 
trivs det gör ja verkligen där! 

nu ska jag käka lite fruktsallad och sedan lägga mig! 
vi hörs! ha det bäst allesammans! 
 

Kommentera gärna!

Släng iväg en kommentar:

Namnet ditt:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggen din:

Skriv här :) :

Trackback


RSS 2.0