Jag saknar dej så det gör ont!

Hej på er! 
 
helt slut i kroppen och hjärnan skulle nog behöva sova i drygt 2 dygn för att vila upp mig! haha 
nu sitter ja vid datorn ska snart slänga på efterlyst på datorn. (reprisen) lär ju komma ut typ snart tycker jag! :) 
 
Någonting jag saknar så stort är Morena, den finaste häst som existerat på denna jord, gjorde alltid sitt bästa och var alltid villig till och hitta på saker och var inte rädd för sig utan gick bara på. 
Glömmer aldrig alla roliga minnen vi har, när vi klättrat,badat,hoppat som du för de mesta älskade! 
Kollar man på gamla bilder och så, är du nästan jämt glad för att få hoppa. Nog för att du var väldigt bekväm av dej och lat så när de väl va roligt var du alltid på! :)
Du är en saknad ängel och du är ett stort minne! 
 
 

Kommentera gärna!
Postat av: MICHELLE

fin blogg du har :)

Svar: tackar! :)
Alex Idling

2013-01-09 @ 22:06:36
URL: http://michellew.devote.se

Släng iväg en kommentar:

Namnet ditt:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggen din:

Skriv här :) :

Trackback


RSS 2.0