Söndag igen! haha

Hey på er! 
 
känns som att de va igår som jag skrev att de va söndag och skönt för första gången slippa ha ångest över skolan eftersom jag har praktik! haha säger desamma idag med! 
Praktiken går sjukt bra och det är hur roligt som helst och hur bra folk som helst! 
Idag har jag som sagt kollat på Hamilton 2 som var grym! sen kollade jag även på Hypnotisören den var sämre än vad jag trodde den skulle vara jag hade hoppats på bättre! 
 
 
Idag fyller även Deesan 5 år :)
Mitt lilla mumintroll som jag saknar extremt mycket :*
 
 
nu ska jag kolla någon film vilken vet ja inte än och sen blir det att sova då jag börjar sju imorrn! 
ha det bäst! :) 

Kommentera gärna!

Släng iväg en kommentar:

Namnet ditt:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggen din:

Skriv här :) :

Trackback


RSS 2.0