du står på toppen men du vill längre upp, väskan full med diamanter men du vill ha guld!

Nämen tjenare, Viktor här! :)
just nu sitter jag i soffan och kollar film, har precis suttit barnvakt åt liam & noomi medans älsklings mamma & petri va och handla i köping :) idag så vaknade jag runt 10, så då låg jag en stund framför datan & luren innan de va dags att gå upp och va barnvakt åt liam & noomi i nästan 2 timmar :) igår så jobbade babe delad tur vilket innebär 2 arbets pass, så efter de så blev de bad & mys när hon kom hem, men hann inte bada länge innan frida ringde och tyckte vi skulle åka med till skillinge för att bada & elda :) så vi åkte till skillinge med frida, tom, ande & bea, fast de va så blåsigt så vi blev där nån timme bara för de blev kallt när man bara satt :) så när vi kommit hem så blev de film, mys & värma sig innan vi somnade för mitt hjärta skulle jobba idag :) så nu sitter jag och väntar på min fina som precis slutat och är påväg hem, så vi får se vad dagen har att erbjuda ! :)
 
Over and out bitches & hoes ! 
 
 
 

Kommentera gärna!

Släng iväg en kommentar:

Namnet ditt:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggen din:

Skriv här :) :

Trackback


RSS 2.0