Inte har jag flyt iaf!

Hallojj! 
Ganska irriterad på SJ just nu, de var meningen att mitt tåg skulle vara direkt tåg, men de hade ändrat så att jag skulle byta i Eskilstuna. 
När vi rullar in på perongen så står tåget på andra sidan där jag skulle hoppa på sen skyndar jag mig ner och upp på perongen då är tåget borta... 
Kollar på tavlan när bästa ska gå nej inte fören 20.00 och inte tänker ja vänta 2 timmar på ett jävla tåg helvete! 
Så då ringer någon som oxå ska med tåget SJ och då har de blivit missförstånd och en ersättningsbuss ska komma istället! 
Väntade 55 minuter på bussen sen ska den stå ytligare 15 min innan den går -.- 
Nu är jag på bussen vid tumbo och hoppas det går fort för halv åtta ska jag se ett pogram!! Hahaha 
Hejdå! 



Kommentera gärna!

Släng iväg en kommentar:

Namnet ditt:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggen din:

Skriv här :) :

Trackback


RSS 2.0