Mycket händer nu!

Hallå! 
Igår var jag på bergsdagsbladet och fotades efter jobbet alltså! 
Idag så var de jobbet, fick nå enormt ont i magen och blev grymt yr sen inge vidare bra i magen heller, dock går det magsjuka nu oxå! :( 
Var på körskolan på teori och fick böcker samt bokat uppkörning och skrivning och nästa vecka bokar jag risk 1:an och sen blir det nog risk 2:an i Januari eller något sånt! 
Känns riktigt bra och grymt nervös så här 105 dagar innan bara ;) 
Idag är det även 100 dagar kvar tills jag blir 18 :D hihi 
Fick även hem de jag beställde förra veckan idag! :') wiiieee 
Nu blir det att prata med älskling och kolla på tv:e innan jag lägger mig! 
Puss hejj! 



Kommentera gärna!

Släng iväg en kommentar:

Namnet ditt:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggen din:

Skriv här :) :

Trackback


RSS 2.0