saker och ting förändras!

Som rubriken säger så förändras saker och ting. 
man kan inte alltid leva upp till folks förväntningar men man gör sitt bästa! 
man kan inte heller försöka vara någon annan utan man ska vara sig själv och duger man inte så är det inte riktiga vänner man har som accepterar en för den man är! 
som sagt så är det mycket som hänt i mitt liv den senaste tiden, och folk har inte förstått eller ens funnits där för mig utan bara sätt en glad alex på utsidan, jag döljer allting, sån är jag som person! 
jag vill inte lägga över mina beskymmer på andra utan jag håller det gärna inom mig och tillslut så flippar jag. 
jag har på senaste tiden tagit på mig för mycket saker att göra men det blir bättre! 
just nu känner jag mig glad,lycklig och jag tycker att livet är bra underbart! 
jag har också tänkt igenom massa saker och jag börjar inse att jag har haft fel hela tiden om en viss grej vilket känns skönt att komma underfull med just nu! 
just nu flödar det bara saker och jag vet att det har inget flyt eller någonting men det här är lixom ingen svenska uppsatts direkt utan de som kommer upp i mina tankar det skrivs ner här. 
jag tror saker och ting har sin mening! 
 
 

Kommentera gärna!

Släng iväg en kommentar:

Namnet ditt:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggen din:

Skriv här :) :

Trackback


RSS 2.0