En annan idé

Jag vet inte riktigt vart jag ska börja, har så mycket att säga! 
Muggen är full för längesen och det rinner över nå extremt!
Jag tål inte det här! 
Jag mår inge bra innerst inne, när en så kallad familjemedlem beter sig som en barnunge, när hon väljer kärleken före sina barn! 
När hon inte inser att det är HON som kommer ångra sig! 
Att det är det värsta en person kan göra! 
Jag bor nu hos min pappa istället och det är skönt det, jag börjar må bättre men det går i vågor. 
Man samlar och samlar och tillslut så rinner det över! 
Jag nästan längtar till den dagen då hon inser att det var fel det hon gjorde men till en början kommer de inte våga erkännas! 



Kommentera gärna!

Släng iväg en kommentar:

Namnet ditt:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggen din:

Skriv här :) :

Trackback


RSS 2.0