fullt upp helt enkelt!

Hej på er alla! 
jag är ledsen att jag inte bloggat så mycket men det har varit fullt upp med flytten till min pappa och även så ska jag försöka hänga med i skolan och dessutom har jag min pojkvän & ska försöka rida lite och övningsköra! 
Det är alltså ganska mycket bra men det funkar fint! :) 
Igår hade jag min första körlektion med körskolan, det var inte min bästa körning om man säger så men jag är tydligen duktig på skyltar och regler i trafiken och det är jag grymt stolt över faktiskt, det är bara 4 månader kvar till uppkörning och jag har redan börjat plugga teori så att jag inte behöver rå plugga i slutet :) 
Jag behöver inte så många körlektioner och det känns grymt skönt! :) haha 
Igår red jag även på Bogdan, det gick inge bra alls, ingen häst för mig haha men fick fina galopp fattningar så det var iaf positivt! 
Vi hörs senare! 
 
ALLA LYSSNAR PÅ DEN HÄR LÅTEN :D
 

Kommentera gärna!

Släng iväg en kommentar:

Namnet ditt:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggen din:

Skriv här :) :

Trackback


RSS 2.0