Man mår som man förtjänar! 🍸

Hej på er! 
Sitter på tåget men från en grym helg hos älskling! 
Igår var vi som sagt på 50-års fest som vi tänkte skulle vara helt okej men det blev grymt mycket bättre än vad vi tänkt oss! 
Började med att jag inte hade nått att ha på mig så vi åkte in till stan, köpte ett halsband en fin tröja och en skinnjacka! Det var super bra pris på jackan så jag slog till! :) 
Väl på festen så var det god mat, god dricka och bra folk så kvällen blev super trevlig! 
Jag och Viktor har inte mått så bra idag så vi har mest legat och sovit! Haha 
Vi hörs senare! 











Kommentera gärna!
Postat av: felicia

ni är så grymt fina ihop! :D <3

2013-10-06 @ 21:14:47
URL: http://feliciafotografi.blogg.se

Släng iväg en kommentar:

Namnet ditt:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggen din:

Skriv här :) :

Trackback


RSS 2.0