dagen kan inte börjat sämre...

godmorgon på er! 
som sagt säger rubriken allt, dagen kan inte ha börjat sämre..
började med att jag hade feber från och till inatt så jag har inte fått mycket sömn sen går man upp när klockan ringde och jag tänkte faktiskt gå till skolan om febern gett sig men ikke sa nikke det hade den verkligen inte gjort! 
Gick in och la mig och vila en stund med två alvedon i kroppen..
Gick upp käkade en smörgås och sen ut och gick en liten sväng de blåste så skönt ute och jag svettades som en gris så det var ganska skönt med lite fiskluft.
Sen hände de även en till grej så av de mådde man ju inte direkt bättre men de är iaf löst så de känns skönt. 
Nu ska jag kolla på en film som vi kollar på på specialpedagogiken så jag kan svara på frågorna sen :)
vi hörs senare! :)
 

Kommentera gärna!

Släng iväg en kommentar:

Namnet ditt:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggen din:

Skriv här :) :

Trackback


RSS 2.0