En stor saknad!

En stor saknad säger sitt! 
Har två stycken hjältar som jag saknar nå enormt som tyvärr inte finns kvar på jorden! 

Det var den 24 November 2011 
Då du lämnade jorden, du är nå extremt saknad och den kemin vi hade mellan oss var så otroligt fin! 
Du var en speciell häst som hatade både hästar & människor, du var ett tjurigt sto med andra ord. 
Men du var fortfarande så otroligt underbar och vi hade de bästa stunderna ever! 
Det var den bästa tiden i mitt liv när jag hade dig, det var VI, vi var lixom gjorda för varandra och jag kan än idag känna att saknaden är stor.
Jag kan än idag fälla tårar för det gör så ont att inse att du faktiskt inte finns! 
I början när du kom kunde man inte ens ta på dig träns då du var så skygg om dina öron, i slutet kunde man stå och hålla i dina öron utan att du ens brydde dig. 
Just den 24 November när du lämnade oss just den dagen minns jag allra mest! 
Det sista gnägget när jag gick från din box ut, du gnäggade och det var inte just de där mat gnägget utan de var som ett lugnt hejdå men fortfarande rädd... 
Jag har nog aldrig saknat ett djur så mycket som jag saknar dej! 
Jag är så otroligt nöjd med våra framsteg också! 
Saknar dej finaste Morena (L)
 
Om jag inte minns det helt fel så lämnade även min farmor jorden i februari 2013, bara några dagar innan jag skulle fylla 17.
Farmor var som en förebild för mig, hon var alltid snäll och glad och jag hörde nog henne aldrig klaga..
Jag hade inte världens bästa kontakt med henne då hon bodde i skåne men ibland kom hon upp hit och alltid efter födelsedagar & jul pratade man med henne! 
Hon var så himla cool enligt mig!
 
 

Kommentera gärna!

Släng iväg en kommentar:

Namnet ditt:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggen din:

Skriv här :) :

Trackback


RSS 2.0