Jag älskar dig min finaste!

nu är de så att jag är den lyckligaste killen i världen som har världens finaste, bästa & underbaraste flickvän som står ut med mig trots mina utbrott jag får när jag blir sur, när sakerr inte funkar som dom ska elr som jag vill.. hon finns alltid där för mig när jag mår som sämst, när man hamnat på botten & inte klarar ta sig upp igen ! jag vet inte hur jag ska beskriva med tillräckligt många ord elr försöka förklara så ni förstår ! men jag är så sjukt glad att jag träffat dig och jag har dig i mitt liv, för du får mig må så sjukt jävla bra & får mig så jävla lycklig. du får mig verkligen le & skratta när jag är som surast och knappt går att prata med, och så fort jag är utan dig så blir jag näst intill helt galen, de värsta som finns är när vi skills åt och ska åka ifrån varandra! de finns inte en sekund, minut, timme elr dag utan att du finns i mina tankar, varje dag, timme, minut & sekund som jag är ifrån dig känns som en evighet & längtar ihjäl mig så fort vi är ifrån varandra! jag har aldrig heller haft så här starka känslor som jag har för dig min fina, jag har verkligen aldrig gillat, vart så här kär elr älskat nån så här mycket som jag gör! de finns inget bättre i hela världen än att få oussa & krama dig när vi vart ifrån varandra  i evigheter! de bästa med dig är att jag kan umgås med dig som kompis, inte bara som flickvän utan även som din bästa kompis också ! ditt skratt, ditt leende får mig pirrig i hela kroppen, får mig alldess varm i hela kroppen & får mig smälta som jag vore gjord av is ! jag trodde inte längre de fanns någon där, någon som ser mig som du gör, någon som kunde uppskatta mig på sättet du gör & du låter mig vara jag, låta mig va mig själv! jag vet inte heller hur jag beskriver känslan jag känner när jag är med dig, men de närmaste jag kan komma är lycka & du gör mig verkligen lycklig! du är verkligen min livsglädje, min ork & styrka om dagarna! jag älskar dig så sjukt jävla superdupermega mycket mitt hjärtegull, alltid du & jag ! <3
 
 
 

Kommentera gärna!

Släng iväg en kommentar:

Namnet ditt:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggen din:

Skriv här :) :

Trackback


RSS 2.0