Ni två är de ända två som förstår nått!

Måndagen kan ju inte börja sämre! 
Folk borde tänka efter lite innan de säger någonting! 
Visst jag kan visa att jag är mycket bättre men just vid detta tillfälle orkar jag faktiskt ärligt talat inte vara bättre än två vuxna, jag är fortfarande inte vuxen än men jag tycker att folk kan behandla mig som folk iaf! 
Det gör så ont att folk lägger över skulden på mig för att de ska känna sig lite bättre! 
Jag vill inte dit nå mera! 
Jag vill så långt bort jag kan komma! 
Jag orkar inte koncentrera mig längre, kan inte slappna av förutom hos två personer i min närhet! 
De ända två som förstår mig! 
Depodeppdeppdeppdepp! 



Kommentera gärna!

Släng iväg en kommentar:

Namnet ditt:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggen din:

Skriv här :) :

Trackback


RSS 2.0