Svar på frågestunden!

Här kommer svar på frågestunden! 
 
Anonym:
Heter du verkligen Alexanandra eller har du bara stavat fel på headern?
-Jag heter Alexandra, och det är felstavat på headern, tack för du påpeka det! :) haha
 
Sofie:
Vad är det första du kollar på en kille? 
-Det första jag kollar på hos en kille utseende mässigt är nog håret!
Vad gör du ifall du går förbi nån jätte snygg kille och han svimmar när han ser dig? 
-Tänker om jag verkligen var så ful att han svimmar av det! haha 
Ett liv med din älskling eller ett liv utan hästar?
-ja du, asså just nu är det ju inga hästar i min värld, eller jo lite men inte lika mycket som förut och utan Viktor klarar jag mig inte!
Men hästarna finns alltid vad som en händer så det är verkligen en svår fråga! 
 
Anonym:
HUr länge har du och Viktor varit tillsammans? 
-Jag och Viktor har varit tillsammans lite mer än 4 månader :)
Hur gammal är han? 
-Viktor är 92a och fyller 21 i December
Hur träffades ni? 
-Tro de eller ej, via instagram & där efter kik :)
Hur lång tid tog det innan ni blev tillsammans?
-De blev vi efter ungefär 1,5 månad :) 
Har ni bråkat mycket? 
-Ja det har vi gjort och det är ganska stora bråk också! 
Är ni verkligen förlovade?
-Ja vi är förlovade! 
Vad skulle du göra om du vann så mycket pengar att du skulle vara oberoende av pengar hela livet? 
-jag skulle sluta plugga, köpa ett hus utomlands i Miami sen skulle jag även ha en stor bondgård i skåne! med flera stycken tävlingshästar! :)
Rider du fortfarande? 
-Jag rider fortfarande, men för tillfället inte så mycket!
När fyller du år?
-Jag fyller 18 år den 13 Februari
Vad hände med hästen som ni fick avliva? 
-Hon hade trampat in nått i hoven, upp genom buchen och typ 3 mm från strålbenet som aldrig blev bra!
Festa eller mysig hemma kväll? 
-Föredrar både & faktiskt! men mest hemma kväll! 
Vad är favorit alkoholen? 
-Favoriten är nog antigen cider eller red gold :)
kan du lägga upp en bild hur du sminkar dig? 
-finns bilder på mig sminkat på hela bloggen typ ^^ haha
Vilket lag håller du på inom fotboll? 
-Jag håller på Liverpool :D 
vilka sporter har du spelat? 
-Jag har spelat fotboll,innebandy,basket & simmat och självklart ridit! 
 
Anonym:
vad va de som fick dig bli kär i viktor? 
-Viktor är så otroligt charmig,söt och sjukt underbar & snygg! 
va är de bästa med att va tillsammans med han? 
-Han älskar att mysa, han är rolig och vi är som bästa kompisar och vi båda är rastlösa så vi hittar på saker hela tiden! :)
nämn 3 bra & 3 dåliga saker med viktor? 
-Bra: han är ödmjuk,otroligt snäll,och super mysig
Dåliga: oj, det är inte lätt! 
Blir ganska lätt grinig,ett jävla humör, och vet inte :) haha
hur känns de att va förlovad med killen i ditt liv? 
-Det känns så sjukt bra! är super glad! 
vad va de som fick dig vilja förlova dig med viktor? 
-Jag älskar honom och har inga planer på att göra slut så ;)
vad tycker dina föräldrar om han & va tycker dom om att ni förlovat er?
-Mina päron är glada för min skull, dock vet jag inte vad min pappa tycker då jag inte pratat med honom men han är nog glad för min skull han med! :) 

Kommentera gärna!

Släng iväg en kommentar:

Namnet ditt:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggen din:

Skriv här :) :

Trackback


RSS 2.0