3 dagar kvar!

Halluuuu! 
Först vill jag säga att nu börjar nedräkningen på riktigt! 
Endast 3 dagar kvar till 18! :D 
Sen så måste jag säga att 18-års festen för mig och Linn i Lördags levererade! 
Så grymt skönt folk, inge direkt bråk och bara massa god alkohol och skön musik med as trevligt folk! 
Kvällen/natten kunde inte blivit bättre! 
Igår somnade jag redan kl 7 på kvällen och sov till imorse när klockan ringde! 
Jag har som sagt uppskrivning och uppkörning inom en snar framtid, OCH jag har haft panik för jag har inte kunnat klara något prov hitills på datorn, MEN idag har jag klarat 3 prov och tänkte fixa några fler till kvällen! :D 
Känner mig mera motiverad till körkortet och mycket av paniken i kroppen har försvunnit! Hihi 
Idag har jag även vart och beställt smörgåstårta till mitt kalas på Torsdag med släkten! Känns underbart det åh! 
Vet inte vad jag ser mest fram till att fylla 18 eller ha mitt körkort i handen! Hihi 
Fett taggad på båda sakerna iaf! :) 
Nu ska jag njuta av ett varmt bad innan jag börjar med körkortsproven :) 
Chaoooo! 





Kommentera gärna!

Släng iväg en kommentar:

Namnet ditt:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggen din:

Skriv här :) :

Trackback


RSS 2.0