Dunder förlyld!

Hallåå! 

Som sagt så vill jag börja med att uppdatera lite om gårdagen, var som sagt genom förkyld,feber och mådde inte på topp hela dagen igår men tvingade mig igenom skolan, åkte på kurs i Örebro som för övrigt var riktigt spännande! 

Natten till idag låg jag med feber vilket gjorde att jag inte fått någon sömn alls kan man säga, så ingen skola för mig idag! 

Under dagen så har jag levt på nasonex och Ipren! 
Nu börjar jag känna mig bättre så jag drar mig till skolan imöra! 
Måste kämpa nu! 

Okej att va hemma om man har feber, MEN är de endast förkylning så klarar man faktiskt skolan! 

Imorrn tar jag dessutom en veckas lov så på så sätt klagar jag inte! ;) 

Godnatt på er! 



Kommentera gärna!

Släng iväg en kommentar:

Namnet ditt:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggen din:

Skriv här :) :

Trackback


RSS 2.0