Födelsedag!

hellluuuuu! 
 
nybliven 18 åring här, håller just nu på och varva ner efter kvällens födelsedagsfirande. 
väntar på morbror som kommer förbi med sin tjej för att säga grattis, han hade träning när vi andra firade vilket resulterade till att han kommer straxt! 
Dagen idag har varit heeeelt underbar, inte för att man blir 18 utan alla vänner som grattat en och även familjen! 
var längesen man firade med släkten på mammas sida och pappa och bror och såklart pappas tjej! 
har fått ganska mycket faktiskt, och förutom alla presenter så är jag nöjd som fixat bankdosa mm...
Så idag har jag även betalat min första räkning! inte illa (A) haha 
 
tänte skriva lite vad jag fått, så det är:
*Pengar
*Bestik 
*En shopping runda på valfri plats med mamma för 1000 kr 
*Taroakort med bok 
*Halsband till ett matchande armband jag fick förra året. 
*Sen en bil, som jag får när jag har körkortet! :) hihi 
*sen valfri dryck från systemet! hihi 
*Dressyr träning 
 
Sen har jag inte fått något av moster och morbror än men det kanske kommer :) 
 

Imorgon är det Fredag OCH alla hjärtans dag, jag åker till min kära pojkvän och kollar in hans nya lägenhet som han verkar stört trivas i! hihi 
Helgen blir lugn då jag MÅSTE plugga körkort! 
Det ända jag vill nu när jag har åldern inne är att HA mitt körkort! :) 
Vi hörs imorrn ha det bäst! ;D 
 
 
 

Kommentera gärna!

Släng iväg en kommentar:

Namnet ditt:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggen din:

Skriv här :) :

Trackback


RSS 2.0