Kan inte beskriva glädjen!

Halluuuu! 
Sitter hemma hos mormor och morfar, dricker lite Sprite och käkar en banan och tar en cigg på det! 
Den här dagen har nog varit den värsta i mitt liv då jag aldrig varit såhär nervös någonsin, men jag är lyckligast i världen just nu och allt är nästan borta :D 
Skakade som en person i chocktillstånd innan och hade världens värsta kramp i magen! 
Efter allt detta så har jag endast huvudvärk då allt typ lagt sig! 
Kommer inte gå in på detaljer än men många kan nog lista ut vad som händer just nu ;) 
Nu ska jag träffa Frida och umgås lite med henne och så blir de en tidig kväll ikväll :D 
Mer blogg senare! 



Kommentera gärna!

Släng iväg en kommentar:

Namnet ditt:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggen din:

Skriv här :) :

Trackback


RSS 2.0