Så fakking fin!

Halluu! 
 
Yeah right jag är inte direkt så bra på oh blogga men som sagt så har jag VÄLDIGT mycket att göra nu och det har både med skolan,körkortet och att jag fyller 18 år om en vecka vilket gör att jag har grejor att planera där med! 
Körkortet har jag verkligen panik över så nu blir det att göra minst 4 prov per dag! haha 
 

Just nu sitter jag med färg i håret, ska bli lite fin tills på Lördag tänkte jag! 
Sen imorrn så blir det att handla in saker till partyt! :) hihi 
Tar även en fika dejt med Linn för planering osv..
Imorrn kommer hjärtat! som jag längtat! hihi 
 
Idag blev det lite mat med Kirsthy och även shoppade hårfärg! hihi 
Nu ska jag fortsätta lyssna musik och göra körkortsprover! 
vi hörs! 
 
 

Kommentera gärna!

Släng iväg en kommentar:

Namnet ditt:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggen din:

Skriv här :) :

Trackback


RSS 2.0