Snart slut på lovet!

hallÅ! 
 
sitter hemma hos pappa och kollar på sex and the city som går på tven, snart är lovet slut och börjar bli deprimerad över det! haha 
har som sagt börjat tränat och dricker protein drinkar och har mig, till en början så vill jag gå ner i vikt och när den önskade vikten är tagen så blir det muskler på det hela! :) 
har ganska stora förväntningar på mig själv över detta år 2014 det är så mycket som händer och jag har bestämt mig för att klara allt! 
idag har jag visat en häst som är tillsalu! 
nu ska jag slå på någon film och försöka vara lite social med min pojkvän! 
 

Kommentera gärna!
Postat av: Marianne

Du ska vara snäll mot dej själv också

2014-01-10 @ 16:09:05

Släng iväg en kommentar:

Namnet ditt:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggen din:

Skriv här :) :

Trackback


RSS 2.0