vill inte...

helluuu! 
så sjukt trött på att ständigt ha den här huvudvärken, jag orkar inte! 
inte så himla kul oh ligga hemma och sova för att inte känna av smärtan! 
just nu så går man och irriterar sig på allt också! så jävla kasst! 
får tänka possitivt jag fyller ändå om 23 dagar men som alla andra som fyller nu i Januari och en efter en skriver att de tagit körkort, JAG VILL OXÅ!!!! 
haha jaa ganska sur brud, visst jag är glad för de närmaste men alla andra byter jag gärna med! haha 
man får väll vara glad att man fyller i mitten av februari istället för augusti eller något liknande! haha
nej nu gör huvudet för ont igen, ska egentligen inte sitta vid datorn,tven eller telen men kul liv då lixom! haha 
men vi hörs! 
tjaaaao! 
 

Kommentera gärna!

Släng iväg en kommentar:

Namnet ditt:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggen din:

Skriv här :) :

Trackback


RSS 2.0