Fredag!

Hallluuuu! 
 
känns som att jag nästan alltid skriver "fredag" kan bara tolkas på ett sätt och det är att veckorna bara springer iväg! haha 
Men jag klagar inte över det! :) 
Just nu vill jag bara ha sommarlov och hitta på roliga saker så som åka utomlands,tjäna pengar, bilträffar mm.. 
1 April har jag besiktning av bilen också! Kände igår att jag var tvungen att kolla lite små fel på min bil så jag åkte till Kevin och han visade mig hur jag skulle kolla bakbromsarna så fixade jag det! känner mig faktiskt jävligt stolt över att jag klarade det! :) hihi 
Sen fixade dom min läcka på katten, dock läcker den lite fortfarande, jag undrar hur många läckor de finns på den där jäveln XD haha 
Men bromsarna blev lite bättre men det skriker fortfarande så då är det ju garanterat frambromsarna som det är fel på...! 
Men jag har pratat med lite folk och besiktningsmännen bryr sig inte direkt om de skriker lite när man bromsar det är ju trotsallt en volvo ;) haha 
 

För övrigt så åker jag till min bästa ikväll, ska även träffa min saknade vän Mizan (L) hihi 
Helgen spenderas med min kärlek och vi ska nog endast ta det rätt lugnt :) 
vi hörs senare!
 
 
 

Kommentera gärna!

Släng iväg en kommentar:

Namnet ditt:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggen din:

Skriv här :) :

Trackback


RSS 2.0