känner mig duktig!

Helllluuuuuuu!
 
sitter hemma hos hjärtat mitt och har just tagit en paus från städandet! haha
vaknade imorse av att solen blände mig och efter det kunde jag inte somna om XD haha
Blir så ledsen i själen när man väl har sovmorgon eller är ledig så vaknar man för jäkla tidigt alltså!
Jag har diskat den mesta disken bara lite smått kvar, jag har städat vardagsrummet/max rum, bäddat sängen, rensat på balkongen från sånna här växter som "klättrar" på väggarna.
Nu har jag damsugningen kvar och lite små disk, tänkte även göra rent toan och sånna saker. hihi
Har även hunnit bada och raka benen och tvättat håret! haha
Nu blir det att göra lite kaffe (om jag vågar) haha sist jag skulle göra kaffe här hos Max så pajjade kaffebryggaren och det mobbar dom mig för fortfarande XD
"jag menar man kan väl inte göra fel med en kaffebryggare?!" haha
ajaa vi hörs senare!
 
 

Kommentera gärna!

Släng iväg en kommentar:

Namnet ditt:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Bloggen din:

Skriv här :) :

Trackback


RSS 2.0